Home » Van Loon eindigt Rallye du Maroc in mineur

Van Loon eindigt Rallye du Maroc in mineur

Tijdens de laatste etappe beginnen Erik van Loon en Hein Verschuuren goed. Ze rijden tussentijden in de top vijf van het veld. Tot de Can-Am technische problemen krijgt. Daardoor zijn Erik en Hein genoodzaakt om op te geven, maar doen zij dat met een goed gevoel. De nieuwe Can-Am heeft zijn potentie laten zien.

“Het is jammer dat de rally zo eindigt,” vertelt Erik. “De auto is snel en we hebben onderweg eigenlijk niks meegemaakt. Het rijden ging goed en ik denk dat we een waardevolle test hebben gedaan voor South Racing. Helaas ging vandaag de motor kapot, dat kan gebeuren en is vooral jammer.”

Erik kijkt terug op twee goede weken in Marokko. “De test met de Audi voor Dakar Classic ging goed. We hebben veel kilometers gemaakt en de auto goed leren kennen. Daarna hebben we genoten in de Can-Am. Het is een goede auto die mooie dingen kan doen in Dakar.”

Teamwork en doorzettingsvermogen slepen Anja, Ben en Jan door twee dagen rally, Erik geniet in de Audi

Sterke prestaties maar tegenslagen in de negende etappe voor Van Loon Racing

Erik en Anja van Loon gaan testen in Qatar

Erik van Loon begint foutloos en snel in Hail